Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Cepat masa berlalu....


Sedar tak sedar kita dah dipertengahan bulan Disember....huhuhu...azam aku tahun nie banyak betul yang tak terlaksana....boleh carry forward ke next year kan....Agak2nya untuk baki 2 minggu lebih yang ada nie...boleh ker aku selesaikan azam2 aku tu....(cabaran untuk diri sendiri...)


Aku harap tahun depan aku akan perolehi lebih banyak kebahagiaan, kegembiraan dan kesihatan yang berkekalan untuk menyaksikan pembesaran anak2 aku....semoga rumahtangga aku bahagia untuk selama2nya....semoga aku dapat membantu ibu dan ayah aku....


Ya Allah, Kau panjangkanlah usia dan sihatkanlah tubuh badan ku untuk aku menyaksikan lebih banyak keajaiban dari Mu...Berilah aku kekuatan untuk menempuh hari2 yang mendatang....Berilah aku peluang untuk lebih dekat dengan Mu.....

0 ulasan: