Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 25, 2011

Selamat Bersara Bos....

Esok adalah hari terakhir Tuan Hj. Mohd. Romlay berkhidmat as a orang gomen......Bos aku pencen wajib starting from 29 Ogos 2011...kejap jer aku dapat berkhidmat Tuan Haji yang baik nie....Beliau mula berkhidmat di opis aku sekarang nie dalam bulan februari which is mean that i've been working with him only for 7 months...
ensem tak bos aku....cuba teka yang mana satu.....

Banyak ilmu2 yang beliau bagi which is amat2 lah berguna dan boleh dijadikan panduan .....lagi pun bos aku nie sporting...aku suka lah....hehehehe....aku harap bos aku akan datang adalah sebaik bos2 yang sedia ada nie...makin naik lemak la aku nanti.....heheheheh....



Anyway, untuk Mr. Haji Romlay....selamat bersara dan selamat beristirehat bersama keluarga....

0 ulasan: