Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 6, 2011

Jawab tag kak ks...

a.   Bekas Kekasih Saya Adalah :
     hahah....perlu ke aku menjawab soalan cepumas nie....jawab jangan tak   
     jawab.....bekas kekasih aku sudah semestinya Muhammad sufian abd.   
     rani....(naik pangkat dari kekasih kepada ence suami)...


                                         b.   Saya Sedang Mendengar :
     bebelan ence suami ku.....(Yang....bila nak masak nie.....)


                                         c.   Mungkin Saya Patut :
      Tidur sekarang sebab aku memang tak cukup tido....


                                                           d.   Saya Suka :
      Suka dok rileks2 sambil2 tunggu anak dan ence suami balik......hahhah..

e.   Sahabat2 Baik Saya Adalah :
     anak2 dan suami aku adalah sahabat2 terbaik aku...


                                                       f.   Saya Tak Faham
     tak faham dengan orang yang memang payah nak faham dan tak nak  
     faham2...buat aku sakit hati...grrrr....


                                               g.  Saya Kehilangan :
     banyak yang aku hilang....(no need to mention.....luka lama berdarah 
     kembali wooo....)


                                                   h.  Ramai Yang Berkata :

     eh...shara...ko dah gemuk ler.....ko dah montel ler..... 
    (tapi tetap comelll....tu ayat aku yer...)

i.   Makna Nama Saya : 
    Jap yer aku tanya mak ayah apa maksudnyerrrrr......

j.   Cinta Itu Adalah :
     Subjektif dan selektif.... :)


                                                    k.  Di suatu tempat :
     aku rindu sungguh tempat tu...tapi kat mana erk...


                                                 l.   Saya Akan Cuba :
     Menjadi lebih baik dan contoh kepada anak2...(masalahnya...anak2    
    taksub ngan ayahnyer....)


                             m. Ayat SELAMANYA Membawa Maksud :
     sampai bila2 ar beb....


                                                n.  Telefon Bimbit Saya :
      Telefon murah jer.....


                                 o.  Bila Saya Terjaga Dari Tidur :
     aku lihat lelaki yang paling aku sayang ada disebelah   tido
     sambil berdengkur.....erk???


                                               p.  Saya Paling Meluat Bila :
      Orang gedik menggedik depan aku.....sakitnyer mata....rasa macam nak 
      pecah bebola mata....

q.  Pesta/Parti Adalah :
     ntah...aku nie bukan kaki berparti sangat pun....zaman tu dah lama 
     berlalu beb...


                          r.  Haiwan Yg Paling Comel Yang Saya Pernah temui :
    ader ker haiwan yang comel.....tak der kot......

           s.  Peringkat Umur Yg Paling Menyeronokkan Bagi Saya :
     Sweet 17 (happening hokey...)


                                                         t.  Hari ini :
    aku rasa aku comel...hahahaah


                                               u.  Malam ini Saya Akan :
     'buat kerja lebih masa" hahhahaha....


                                        v.  Esok Pula Saya Akan :
     cover balik tido aku akibat 'ot' malam tu....


                      w. Ketika Lihat Wajah Anda Di Depan Cermin Pagi Tadi :
     I  have to do something with myself.....(niat aku pagi)

x.  Pusat Beli Belah @ Playground Kegemaran : 
     semua pusat beli belah aku suka......playground kegemaran aku 
    adalah di atas katil...


y.  Makanan Paling Best :
     I suka mee bandung yer....nowdays like kueh teaw kung fu....hahahah...


z.  Bilik Terang @ Gelap :
     I like 2-2...terang dan gelap...


aa. Makanan Segera Adalah :
       Makanan untuk orang yang malas masak...mcam aku.....


bb. Ayat Terakhir Yg Anda Katakan Pada Seseorang :
      Damn u....

0 ulasan: