Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 1, 2011

Amarah

Korang pernah marah tak?...sure selalu kan....aku pun cam tu gak...tetiap hari rasa nak marah jer...nak pulak dengan segelintir orang sekeliling yang sifatnya cukup menyakitkan hati........macam sekarang nie ...aku betul2 tengah marah sebab.....anak2 aku blom balik dari QAFA lagi ...dah pukul 11.30 tak balik2 lagi...suppose pukul 10.45 dah ada.....warning dah banyak kali bagi still benda yang sama terjadi.....

Last week aku berholiday di Pulau Langkawi untuk kesekian kalinya....(aku bukan nak citer pasal langkawi) tapi apa yang berlaku sebelum aku ke langkawi....lepas htr anak2 p skool...kereta aku dilanggar oleh sebuah kereta yang mana pemandunya amatlah mengongs....dah la keta aku dilanggar dia suh aku yang bayar gantirugi kereta dia yang calar....bodoh piang punya pompuan....memang menaikkan darah aku...nak pulak that lady satu taman perumahan dengan aku...apa lah nasib.....tapi my ence suami cakap tak payah bayar dan buat tak tahu jer...sebab dah tentu2  bukan salah aku...pompuan tu siap boleh cakap kat aku...."keta dia besar , kenapa tak bagi dia lalu dulu"...dah sah2 lah kete dia memang tak lepas buat apa aku nak bagi dia lalu....megah sangat dengan tahap kebesaran kereta dia.....blueekkkkkk....ko ingat aku heran.....

Kereta jer besar tapi tuan punya keta tk de otak....(banyaknyer aku menyumpah kat pompuan ni)...sabtu lepas that lady ada datang umah aku...minta aku bayar kerugian dia....hellooooooo....dah datang umah aku, siap marah2 lagi ada hati ko mintak aku bayar ....wei...keta aku yang pecah cermin lampu dan kemek ko tak nak bayar ker....aku ingat boleh la settle secara  berhemah..nampaknyer ko nak cara kasar gak yer...tak per...ko nak hantar surat lawyer...hantarlah....aku tunggu......tapi aku terpk gak mana suami dia ek...naper suami dia tak datang sekali masa dia p umah aku...bila aku suh call ence suami aku...ko tak nak...kecik punya hal ko saja nak besar2....keta aku yang rosak tu aku tak claim pun...ko nak suh aku bayar keta ko yang calar tu...sowy....

1 ulasan:

Lina said...

sabo...sabo...tp tu lar bila bawak kete beso ni mmg berlagak skit...buat x tau jer...klu betul dia nak tuntut dia kene report polis lar mesti x beraninya dia sbb mmg dia salah...klu nak bg surat lawyer pun mesti dgn laporan polis skali