Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 10, 2012

Family Trip - Cameron Highlands...

Cuti tahun baru cina baru2 nie...aku se'family' p jalan2 ke c/highlands....biasalah cuti2 panjang nie bila adik2 cuti semua masing2 banyak la idea nak p situ...nak p sini....so we all decide p c/highlands...lama giler weh tak p sana.....walaupun senegeri....hampir 5 tahun gak la tak p....ya ampun bila naik sana dah macam2 pembangunan ada...makin maju rupanya C/H nie...apa yang ada kat sini ek....apa lagi ...bunga2an ler...my mama dan adik pompuan  aku syok ar....depa tu semua kaki bunga...tapi aku...hehehe...sowi...bunga2 tak main....ence suami aku minat ler nak tanam-tanaman nie...aku tukang siram jer....hehehe...budak2 kecik cinonet nie syok ar dapat jalan2 kat tempat sejuk...siyes sejuk giler time aku p tu....sebab kat situ hujan gilerr....lebat ya ampun....mau tak sejuk.....enjoy the picca's...

(syok ooo petik stawberi...nak lagi..nak lagi...)
(adik2 dan ence suami yang ting...tong....)

(Buah hati aku.....)


(nak jugak nie....enterprame tuan tanah)

(cik alia....nak sikit..)

(My big family.....plus sorang tukang amik gambar......)

0 ulasan: