Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 16, 2009

back to normal...

syukur pada ilahi akhirnya my little hero dah okey...kalo tak asyik nangis dan nak dukung jer...tak larat gak hari2 cenggitu....letak jer nangis....jauh hati betul dengan aku...yelah kalo aku pun sedih....lama giler ibu dan ayah tinggal....mau nya hati tak stabil....aku pun dah boleh adjust time table aku dah sikit2....

abang long lak mulut dah laser giler sekarang....ngan ibu dia pun boleh sound ayat2 bombastic....abang...abang....ngan sengih tak de gigi tu...kadang2 buat aku senyum sorang2...

abang ngah aka adik mcm biasa...dengan sifat manja giler...hari2 nak suruh aku pampered kan dia jer....kadang2 hangin satu badan gak....tapi hubby aku selalu bagi sokongan moral kat aku...layan dia baik...baik.....jangan kecikkan hati dia.....

0 ulasan: