Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 17, 2009

my soulmate.....my heroes

Nie satu lagi jantung hati aku...my luv...my soulmate...my hero....segala2nya ...untuk aku...cinta hati aku....sehari tak bercakap ngan dia...aku rasa macam tak lengkap hidup aku....banyak perkara yang berlaku sepanjang perhubungan aku dgn hubby dari waktu mula2 kenal...alam pertunangan...dah hidup berumah tangga...Insyaallah hubungan ini akan berterusan hingga ke hujung nyawa.....my candos ku.....
Ahli baru dalam keluarga aku....Muhammad Adam Ihsan...ingat kan dapat baby girl tapi takdir tuhan aku dianugerahkan sorang lagi baby boy...quite upset...tapi cepat cover balik...anak tu kan rezeki....tak kisah jantina apa pun...janji sihat walafiat cukup....alhamdulillah...Ibu sayang baby...





Abang dan Adik...Muhammad Adam Ikhwan dan Muhammad Adam Imran...mereka nie rapat...selang setahun...dah macam kembar kaedahnya....nakal tak hengat...pening kepala aku handle depa dua orang nie...abang jenis yang keras hati tapi penakut...adik lembut hati tapi berani....mulut murai...pot pet...banyak songeh...pening la aku ngan hubby handle depa dua orang nie...





0 ulasan: