Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 9, 2010

.......!!!!!!..................

sedar tak sedar dah duk kat dalam bulan 3 kita nie...cepatnya masa berlalu...aduish...tercapai ker target aku nie....dah la taun lepas tak leh nak buat....forward ke tahun nie....

anak aku dah semakin membesar... OMG....i'm gettin old.....i hope my family will success this year....I wish i could......

today i'm not in a good mood...terrible day....may be this week is my period day....so that i'm not so happy with myself....my husband outstation for the whole week....:(( i' will miss him a lot.....gosh...lately i feel very2 upset with myself...i've done a lot of mistake....can i improve myself....i don't know...please GOD help me....show me the right way....guide me to be a good mother dan good wife...

why people nowadays so selfish.....friends....what friends are for....aku tengah jiwa kaco nie...dah la suami jauh....ish...ish...ish....macam jauh sangat.....kelako....tapi aku memang tak suka ngan orang yang pentingkan diri sendiri nie....orang yang perasan bagus...orang yang rasa dia perfect....perfect ker....aku tengah pening nie...please.....Muhammad sufian...i really need u right now....

0 ulasan: