Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 26, 2010

Macam...macam......

bulan 3 ...dugaan...dugaan....dan dugaan....hidup aku untuk permulaan 2010 nie tak abis2 dengan dugaan....tapi aku bersyukur kerana diberi dugaan...sekurang2nya aku tahu dimana salah dan silapnya...Ada juga dugaan yang aku tak mampu nak harung....tapi aku masih bertahan....Ya Allah kau lindungilah aku dan keluarga ku dari musibah yang tak diingini....amin...


Aku gagahkan diri aku untuk menghadapi kekusutan dan kemelut dalam diri aku ini...wahai masalah...kau pergilah jauh2....bilalah agaknya orang tu nak pulangkan duit aku...bukan sikit banyak...hampir 2k....geram betul aku....telefon tak penah angkat....antar sms siap tanya aku siapa.....kuang ajor betul....sakit hati aku....tak guna betul...kenapalah aku boleh terpengaruh dengan dia....sehingga aku alpa....Ya allah adakah kau akan terima taubat ku....aku bersalah tapi tak mampu nak luah pada sesiapa....kesalahan ku amat besar....

1 ulasan:

kelabu samar said...

huih banyak tuh...awok beri pinjam pada siapa tu?