Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

bizi like bee....

bermula 22-29 november nie aku dah sibuk bertugas di blok c.....ketepikan dulu kerja2 hakiki....next week sambung balik nooo.....
actually aku dah lama tak memblog....virus M terlalu teruk melanda aku.....aku cuma syok buat site visit jer....untuk menghapdet entry nie memang tak de MOOOD.....tak per make it slowly....as long as aku jengah gak blog usang aku nie....

Bln 11 nie dah tak skool oliday....Ikhwan n Imran aku dah pos ke umah mak aku...sian mak n ayah aku kena berperang ngan anak2 aku tuh...sib baiklah penyelamat datang membantu...kalo tak sure haru biru nye my mom n dad.....

this month event so far tak di plan lagi....cam biasalah ence suami ku unpredictable person....so aku tunggu jer surprise from him.....:))

0 ulasan: