Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

MENYAMPAH....

Menyampah...adalah perkataan yang betul untuk aku tujukan pada my BIRAS.....hate him very much...orang laki nie penuh ngan perasaan tamak haloba....nafsu serakah macam setan.....giler....umur baru 20's tapi bini dah ada dua.....WTH......nonesense....

Kesian my sister in law.....muda2 lagi dah bermadu.....b#### piang punya lelaki....elok di ' kasi ' jer anu tu baru padan muka......bengong....tak kesian kat anak langsung....

kalo la gaji bulan2 6k aku tak heran la...nie 1k pun tak lepas ada hati nak berbini dua....kalo kacak bergaya tak perlah.....dah la muka cam slow learner....tapi gatal nak mampus....
si betina kutuk tu pun tak sedar diri...muka macam pecah rumah...tak sedar diri....mana pergi maruah seorang perempuan aku pun tak tahu.....tak pk langsung....what's the hell....bodoh....

suka2 amik laki orang eventho laki orang yang dia rampas tu her ex boyfriend....bongok....ish....banyak sungguh aku maki hamun hri nie...(something not good)

Ya Allah....kau jauhkanlah perkara buruk macam tu berlaku dalam rumah tangga aku....aku tak sanggup hidup macam tuh......Ya Allah...sesungguhnya aku banyak bersalah pada suami ku tapi aku benar-benar insaf....tak sanggup aku nak ingat balik apa kesalahan aku.....

0 ulasan: