Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 10, 2012

halllooooooooo...

Weeehuuuuuuuu....sedar tak sedar dah 10 hari dah kita dalam tahun 2012 nie....macamaana dengan korang punya resolusi....aku punya sama jer macam tahun2 lepas.......carry forward jer sudah....tercapai belum tentu lagi.......muahahahahha....apa pun...aku rasa bukan aku sorang jer lah nak jadik orang yang bahagia dunia akhirat...korang pun kan...??? :)

Hero2 aku pun dah membesar dengan jayanya....Ikhwan darjah 3...Imran darjah 2.....Ihsan nak masuk 3 thn....(ececeee....macam nak ada penambahan jer....) Insyaallah...hehehheh...(ayat tak leh nak blah....udahnyer kiri kanan asyik tgk orang peknen jer...)...so awal2 tahun nie agak kelamkabut sikit menguruskan anak2 p skool setelah 1 and half month dok rilek jer....wanita perkasa kan....balik umah settle hal umah tangga...jadik nyer tahap kemalasan untuk meng 'update' amat lah ketara giler....

Ceritera di tahun baru macam biasa2 jer.....apa yang penting tahun nie aku kena gigih menabung...heheh tak sabor nak tunggu bulan 5...tabung2...pastu korek balik.....okeylah...aku pun tak tau apa yang aku merepek nie....aku nak sambung buat minit mesyuarat aku balik...heheheh....

0 ulasan: