Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 12, 2012

Sabar la ibu....





Satu pagi yang memang best jer.....aku di tegur direct oleh anak aku yang berumur 9 tahun....diulang 9 tahun okey.....citer nyer ...pagi tu aku kejut kan si angah jam 6.25 pagi.....kejut dia mandi dan solat subuh....aku cakap...kalo lambat siap mandi ibu tak tunggu angah solat...ibu solat dulu....nak jadik citer....dia ngamuk la marah2 aku x nak tgu dia solat....mau nyer tak memerap dalam bilik air sikit punya lama...aku solat la dulu...apalagi menangis tak leh nak pujuk pagi2 lagi aku dah naik angin..aku bebel..bebel...dan bebell....agaknyer si abang bosan dengar ibu bebel pepagi...dia p kat aku...dengan lembut dia tanya...."ibu boleh tak ibu jadik macam tok mak....sabar jer layan pe'el adik....tok mak cakap dengan adik ni kena banyak sabar....."erkk..gulp..terdiam jap aku.....ish budak ni potong stim aku jer nak bebel pagi2......agk nyer dia tension kot dengar bebelan aku....sampai ofis aku call ence suami , mencerita kan hal yang berlaku pagi tu pada dia...maklum lah dah 3 hari ence suami aku p o/station...mengkekeh la dia bantai gelak kat aku....siap tanya tak malu ker kena tegur dek anak sendiri....huish...berasap jer aku ngan bapak budak2 nie...sib baik jauh...

nota hati:  len kali kena kurangkan bebelan anda yer...cik shara......

1 ulasan:

Lina said...

Hehe budak zaman skrg mmg pandai bckp, kdg2 benda yg kita ckp kat dia dia ckp smula kat kita ni