Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

Stress

Pagi nie aku betul2 stress....melayan karenah anak2 kadang2 membuatkan aku perlu BERSABAR sangat2...nak pulak dua2 anak aku tu sedang membesar....yang sulung perangai dia okey sikit berbanding dengan si adik yang hari2 buat aku pening...TAPI itulah pengorbanan seorang ibu....kekadang tu terpikir jugak aku...agaknya macam nielah mak aku melayan karenah aku ngan adik2 aku dulu.....

Aku dulu adalah anak sulung dan anak yang nakal berbanding adik2 aku yang lain...mungkin mak ayah aku lagi pening nak handle aku ngan adik2 aku....dulu didikannya lain...sekarang serba serbi mencabar...salah asuhan...hanyut gitu lah....Insyaallah aku akan lakukan yang terbaik untuk mereka....

Buat anak2 aku, Ikhwan, Imran, dan Ihsan...ibu harap kamu semua akan jadi anak2 yang soleh dan mendengar kata.....semoga masa depan kalian akan bersinar selamanya....Amin....


Notahati:  time2 macam nie lah aku amat memerlukan ence suami disisi....

0 ulasan: