Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

Cepatnyer...

Cepatnya masa berlalu.....day by day...sedar2 kita dah end of january....hehhehe....apa yang dah aku buat sepanjang bulan januari nie pun aku tak tau...hari2 berperang ngan anak2...(macam lah orang lain x de anak)....ye lah anak aku ngan anak korang tak sama....so we have a difference lifestyle...u in ur way...me with my way....Cerita tentang anak2 nie mmg tak pernah habis....nak pulak dorang nie sedang membesar....sometimes okey ...sometimes not...but for sure,,,for me as a mother ....aku mengharapkan yang terbaik dari aku kepada anak2 aku.....


Adam Ikhwan tahun nie dah 8 thn...so dah banyak perubahan yang aku nampak pada dia nie...dari seorang yang suka bermain kepada seorang yang so matured (hahah...mak dia yang tak pernah matured) sikap bertanggungjawab sbg seorang abang memang ada dalam diri dia....so sweat...tapi yang tak menahan mulut nya yang macam pompuan tu....(hari2 complaint, itu tak kena ini tak kena)....(like father like son) ....

Adam Imran....heheheheh...camne nak describe anak aku yang no. 2 nie...everything so meannnnnn.....heheheh...kalo time angin dia baik everythings going so well....i like it very much his attitude..BUT....when it come to negative mood....i'm going to die....kalo ada blood pressure for sure aku dah game over....(mintak dijauhkan) but...one thing that i really love him is...kalo kita marah dia....dia akan cepat2 amik hati kita..tu yang tak tahan tu....ayah nyer pun tak macam tuh....heheheh.....

Adam Ihsan......my 3rd son....my alll....baru umur 1 tahun 9 bulan tapi attitude macam kids yang berumur 3-4 tahun....poning kepalo...garang ya ampun....asal tak kena jer abang ngan angah kompom jadik mangsa...

Anyway...aku sayang suma permata hati aku tuh....nyawa aku...harta aku....semua sekali.....Ya Allah ...terima kasih atas pemberian tak terhingga ni....takkan aku mempersia2kannya... 

0 ulasan: