Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

Pindah ofis...

Hari ni dan semalam adalah hari yang memenatkan aku....Apa taknya...kena kemas bilik aku....ofis aku 'under renovation'...jadiknya...lenggang mak limah lah mengemas barang2...fail2...harta benda yang menimbun kat ofis aku...balik umah siap 'bongkang'..anak2 tunggang langgang...sib baik ada ence suami yang balik awal dari tempat keje...membantu apa yang patut....(puji lebih2 boleh upah tak?)

So hari nie...aku dah merasmikan tempat baru aku...mana lagi kat meeting room lah....so bertapa lah aku kat meeting room ni selama 3 bulan..bolehla tu asalkan dorang tak letak aku kat lif lobby udah....

2 ulasan:

zaidah said...

Best jugakkan duduk kat bilik mesyuarat. Kita Yang Punya..

nikki said...

tu lah..nak pulak hari nie...lagi la best....kalo hari2 cenggini sure boleh bekerja dengan cemerlang