Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

Kalau dah Busuk Hati

Kita nie kalau dah busuk hati @ dengki memang tak bahagia lah hidupnya...tak boleh tengok orang senang...sedang kan aku tak mengganggu hidup ko pun....sikit pun aku tak ambil kisah hal ko, LANTAK kau la..tapi asal aku nak kedepan sikit ko mesti sakit hati....tak per , ko buatlah apa2 pun aku tak kisah tapi sampai satu tahap nanti kalau aku mengamuk, SIAP KO.... ko tu nampak jer lembut ,,,baik,,,macam tak ambik tahu hal orang tapi dalam diam2 hati busuk mulut macam longkang....GRRRRRRRRRrr.....today is ur day...but next day and other day is MY DAY....... (aku tau ko takkan baca statement aku nie..tapi kalo ko baca ada aku kisah....)

1 ulasan:

kelabu samar said...

lembut??
baik??
sape neh........
sapa ek?
mmm..mmm...