Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

Semalam Aku Marah

Balik kerja @ amik sekolah anak..aku naik angin sungguh (hari2 naik angin) semalam aku teramat marah dengan anak aku (sian dia sebenarnya)

Ceritanya begini, sejak anak2 aku sekolah , memang tiap2 hari after maghrib aku akan check skool bag diaorang...tengok2 kalau2 ada homework boleh settlekan malam tu jugak..nak dijadikan cerita, aku check salah satu buku latihan hero aku yang no.2, boleh dia tulis pakai pen bukan pakai pencil siap ustazah tulis besar2 lagi dalam buku dia SILA TULIS GUNA PENSIL BUKAN PEN !!! mau tak hangin aku...bukan blue pen tapi orange pen. lagi la aku hangin...cammana dia boleh tulis guna pen...geram sungguh...aku tanya dia, kenapa tulis pakai pen, dia boleh jawab kat aku, dia tak perasan, dia pergi tandas lepas tu kawan dia yang dok sebelah dia tolong tuliskan, sedangkan aku kenal sangat tulisan dia...mana aku tak hangin bila dia dah start nak MENIPU aku, lagi la aku bengang...apa lagi malam tu dia dapat lah hadiah besar dari aku....
(banyak sungguh perkataan hangin yang aku taip)

0 ulasan: