Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

Welkam year 2011.....

Happy new year....masih belum terlambat kot.....nyway.. ...awal tahun baru nie very the bz....like beee....settlekan hal2 persekolahan anak2....anak aku yang kedua Imran dah start skool....
darjah satu....banyak la menda nak settle....sib baik abang nyer dah matured sikit....boleh tolong tengokkan adik....hehehe....

Me, myself macam biasa....pening2 lalat...bz ke hulu ke hilir..settlekan hal anak2...sib baik ence suami menyokong dari belakang....without him i don't know what to do....

Awal tahun 2011 juga ....my ex- officer baru kehilangan suami tersayang....for myself its too early to lost our love one...tapi Tuhan lebih menyayangi....baru umur early 40's tapi telah dijemput Yang Maha Esa....semoga rohnya di cucuri rahmat...Amin.....

Hari-hari yang aku lalui sekarang nie amat2 meletihkan...nak handle anak yang berumur 8 tahun , 7 tahun dan 1 tahun 8 bulan....hanya Allah yang maha mengetahui...Pagi dah terkejar2 hantar anak ke nursery, then ke fardhu ain ....p office...hantar anak p skool,,, jemput diaorang dari skool then balik umah ..selesaikan urusan rumah....heheheh..gitulah routine aku seharian...
nak atau tak nak...nie dah jadi tanggung jawab aku...

Alhamdulillah aku punya ence suami yang very very very understanding....thanks dear.....so for the rewarddddddddddddddddddddd.............this year, i'll going to China......horrayyyyyyyyyyyyyyy....with my lovely husband......................................ehheheheheh...tak sabar rasanya....lambatnya bulan 3.............

0 ulasan: