Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

Aduih.....

Today aku sedikit membz kan diri dengan keje2 pejabat yang tak berapa nak menimbun nie...since my boss p meeting kat seremban for 2 days apa lagi hari2 mak cik raya...starting from tomorrow...aku akan ke rompin selama 3 hari untuk berkursus dan memerah otak yang dah karat gilerz nie untuk projek KIK...memang boring giler la nanti....dah la nak perah otak mengeluarkan idea yang tak berapa nak ada nie...apa nak buat...dah namanya Berkhidmat Untuk Negara....wah...ayat tak menahan macam perajurit la pulak.....kalo nak diikutkan aku nie dah tak berapa nak ada mood buat keje..maklumlah mood untuk melancong telah di aktifkan....tu yang tak berapa minat nak p kursus....tapi atas tuntutan kerja tu satu ibadah ...aku wajib laksanakan tuntutan tu...ewah..dah macam  ustazah la pulak....

Terasa lambatnyer masa berlalu...aku dah tak sabar nak p melancong nie....ence' abang turut sekali lak tu....heheheeheh......Guangzhou Here I come.....

2 ulasan:

Lina said...

hei keje...keje...keje tau...asik nak jalan jer ingatnyer hehehe...eh belikan keychain bole dak...cukup lar tu nak sampai ke sana ntah biler bole lar jd kenangan

Cik Ya said...

elehhhhh... dop pegi pun..... muahahahhaha.....