Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

Hujan....

Hari nie dah masuk hari ke2 hujan time pagi....dah la terjaga dr tido kesiangan...giler sungguh..apa lagi semua sepantas a..b..c..sib baik lah my kids stuff dah siap prepare last night so tak la terkelam kabut..walo pun memang dah kelam kabut...aku bukan boleh kelam kabut tak pasal2 aku jadi clumpsy...semua serba tak kena....pegang itu silap...capai ini salah...time kelam kabut tu lah nak langgar itu lah ini lah...nak pulak handle my 3 kids...semua ada pe'el masing2....yang abang time2 tu lah baju butang boleh tertanggal..angah siap nangis dalam bilik mandi tak nak mandi sama2 abang...n my little kid nak chuchu....so hari nie aku pun mengarahkan encik suami ku yang sedang enak beradu bangun serta merta untuk sama2 berperang dgn aku pagi2 buta nie....hehehe...settle bab rumah ....otw ke nursery htr my little kid ,,,jalan dah jam...aku dah agak hujan2 nie sure ada keta yang berlaga sesama sendiri nie...memang betullah....jalan kat tanah putih dah dinaiki air (tetiba lak banjir) tu yang jam panjang nak m*****.....aduish...rupanya bukan jalan yang biasa aku lalu jer jam, tapi semua jalan macam tu jugak...indera mahkota pun naik air, tanjung lumpur pun accident...biasalah...bencana alam yang kita tak jangka nie memang tak boleh nak dielakkan....



Notahati : Lain kali setting jam 2 jam lebih awal supaya senang nak bangun pagi cik kak oiiiii.....

4 ulasan:

zaidah said...

tau tak pe kak oiiii

Lina said...

kak ina pun pg td nyaris lambat gak...ada laluan dilimpahi air

nikki said...

tu lah pasal...time ujan jer jln confirm jam...time ujan jugak la berdouble2 kelambatan saya kak ina oi...

Cik Ya said...

hahahahhahahah