Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 2, 2011

I'm Tired.....

"gambar tak de kena mengena dengan tajuk"


Hari nie aku bz sesangat...as usual early in the morning...handle my kids to skool...nursery....masuk ofis jap...settle kan my boss punya claim...lepas tu terus pick up my SIL...her appointment with car agent...tong..teng..tong..teng...dah pukul 11pg...pick up my kid dari Qafa n then hantar ke skool semula sebab class Adam Ikhwan start pukul 11 pg..a little bit late but still okey..his ustaz doesn't came yet...after that sent my SIL back to her office...so minum pagi aku dah jadi makan tengahari...(wah timetable ngalahkan Menteri Besar)...aku baru je lepas hantar Adam Imran ke skool tu pun puas pujuk dia dalam keta...tetiba jer mood untuk ke skool hilang...hehehehe..budak2 biasa lah...aku pun tadi hampir2 meng'EL' kan diri aku....tapi tak jadi...haahahha...(kalo dah memang pemalas) tak tau nak cakap apa dah...

starting today onwards, me myself n I is counting a day to 24 March....COMING SOON...

0 ulasan: