Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

SKT oh SKT...

Macam biasa bila dah masuk awal tahun baru aku rasa masing2 ada sasaran kerja tahunan...aku pun termasuk sama dalam golongan itu yang harus menyiapkan skt masing2 sebelum dateline....tapi aku dah terlebih dateline pun...(memang dasar p******) aku siapkan jugak walaupun encik bos ku telah pun berpencen......kalo nak citer pasal SKT nie macam2 hal terjadi...kalo dapat bos yang tak kedekut Alhamdulillah satu peningkatan...tapi kalo dapat bos yang agak kureeeeng sikit...faham2 lah.....based on my experience..aku pernah dapat high score dari bos dan aku jugak pernah dapat lower score from another boss...bergantung dgn interpretasi diaorang lah kat kita....kalo perfomance kita bagus agak berbaloi dapat markah tinggi tapi kalo performance bagus..markah so  so  jer...hmmmm....what to say...

0 ulasan: