Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

Boring...

Hari nie aku mula kerja selepas meng'off' day kan diri semalam...apa yang aku plan kan semalam totally tak menjadi..how dissapointed i am...heheeheh..lain aku plankan lain plak yang jadi..giler sungguh...so semalam aktiviti aku adalah...selepas menghantar anak aku ke skool..aku ngan encik suami terus ke megamall untuk mensantaikan diri aku..maklumlah dah lama tak berdua2 an di siang hari...so saat2 yang ada tu memang aku tak lepaskanlah...my suami bawa aku p menonton wayang....main game .....memang best lah..maklumlah bila dah beranak pinak nie masa untuk berdua2an macam dulu2 tu dah berkurangan.....

Hari nie aku dilanda tahap keboringan yang terlalu kritikal....boss tak de apa lagi sangap la...nak menaip pun mood kureeeeeeeeeeng..tapi ku gagahi jua...my kids pun dah balik dari kelas mengaji...layan karenah dioarang la sementara nak tunggu pukul 12.30 htr my kids ke skool.......

0 ulasan: