Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

Ada apa pada aku....

Kita kat dunia ni..kena bertolak ansur....faham memahami..kalo asyik pk diri sendiri je yang betul..orang lain tak betul....tak boleh gak...sekali sekala kena tengok diri kita sendiri...apa yang dah kita buat pada orang ....betul ke tindakan kita tu...salah ker........hidup dalam dunia nie tak kiralah dengan sesapapun terutamanya adik beradik, suami/isteri, kawan-kawan atau  sesapa sekalipun...tolak ansur tu kena ada...jangan letakkan kesalahan pada orang lain secara membabi buta....(aku bercakap atas dasar manusia) tak ditujukan kepada sesapa pun atas muka bumi nie....

Hidup perlukan landasan untuk kita teruskan ...jangan paksa orang duduk di landasan yang sama dengan kita kalo orang tu tak suka....hidup dengan cara sendiri jangan dibayangi oleh orang lain....aku selalu mengharapkan yang terbaik dalam hidup aku....buat apa aku nak pk tentang hati orang lain sedangkan orang tak pernah blajar menghormati dan memikir hati aku....blajar menyalahi diri sendiri sebelum menyalahi orang lain...sebab satu jari menunding pada orang lain, 4 jari lain menunding pada diri sendiri....yang salah tetap salah....

5 ulasan:

Cik Ya said...

uiksss... bakpe plok neh.... beshkan senam robik semalam... heheheheh...

Biarkan dia sedar sendiri... t dah terlambat.. apo nak dikato...
tapi aku percaya cuyunk neh baik ati kan kan kan... huhuuu....
muahhhhh....

nikki said...

best giler senamrobik semalam...nanti nak join lagi...heheheheh...biasalah resam kehidupan...alah bisa tegal biasa...whahahahhahha....falsampah giler....

Lina said...

pedulikan ape org nak kata yg penting kita tau apa kita buat...pstt...psttt...senamrobik kat ner tu (bzbodi sket)

nikki said...

puspanita pejabat kami ada buat kelas poco2 dan senamrobik every tuesday n friday......hehehehhehe so after 5 pm memang bingit la kat lobi tingkat 5

nikki said...

puspanita pejabat kami ada buat kelas poco2 dan senamrobik every tuesday n friday......hehehehhehe so after 5 pm memang bingit la kat lobi tingkat 5