Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 13, 2011

Aduhai...

Hari nie rasanya aku keluar dari rumah dah awal...tapi sampai masjid (kelas Qafa) anak aku...Ikhwan boleh cakap "ibu, beg ngaji tertinggal kat umah"....pagi2 dah sentap dengan anak aku 2 orang nie...macam janji2 je dorang tak nak bawa beg ngaji sama2...sakit sungguh la...aku apa lagi...pasang loudspeaker lah dalam keta....dah la pagi nie nak kena attend meeting....depa dorang dah cemerut...tak berani nak angkat muka....takut ler tuh....tu pagi punya kes.....

Tengah meeting ofismate aku masuk bagi gunting, dia cakap anak aku main lawan2 dengan gunting...aduh...berpinar mata aku jap....geram tak yah nak cakap la....dah la sebelum meeting dia main gam sampai kotor baju dia....tu darjah satu dan dua....cammana lah kalo semua anak aku sekolah serentak...aduh...awal2 lagi ibu dah giler.....

Tepon ence suami ku untuk sesi luahan perasaan, jawapan yang aku terima memang memberangsangkan perasaan aku...(dah tu abang nak buat macam mana...budak2 tu dah memang aktif)harus tak aku marah kat laki aku...

Budak2 dorang bukan faham apa pun,,,,dorang nak hepi jer...kita yang mak-mak nie lah kena banyak BERSABAR....bak kata pepatah MR. SUFIAN ABD. RANI aka Ence Suami ku..."Bukan rugi pun bersabar dengan anak2 nie..."

2 ulasan:

Lina said...

itu lar tugas kita...antaranya banyak bersabor dgn kerenah anak2 ni huhu

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan... singgah la ke blog saya ;)