Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

Aku menghidap................



Kejadian nie dah lama berlalu....3 days before my trip to china lagi.....nak buat cammana...dah diberi dugaan sebelum berjalan....redha kan lah....dalam hati tu cuak juga la ....macam2 dok pk..boleh ker aku p berjalan2 nie dalam keadaan tonsil ku membengkak dan aku demam nie....heheheh...jalan tetap jalan...sakit belakang punya hal...lah....so aku p clinic for further check up...confirm mr doc cakap aku kena tonsilitus....hehahahha....maaf yer medical words cukup2 lah failed...aku di beri 'MC' selama 2 hari oleh mr.doc..segala mak nenek ubat dibekalkan kepada aku....untuk dihabiskan kalo tak confirm tak leh nak p jalan...haru sungguh...

setiap kali kena tonsil mesti aku teringatkan seseorang....kami menghidapi sakit yang sama....tonsil...now dia dah buang tonsil tu....masalah tu dah tak menyerang dia lagi...aku bila lagi...huhuhuhu...biar lah dulu kot....nak cabut gigi pun aku takut...nie pulak nak buat tonsil....kim salam banyak2 lah....time sakit jer ingat nak buang ...bila dah ilang tak ingat dah pun...

0 ulasan: