Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

Guangzhou - Shenzen

Walaupun En3 nie dah basi tapi aku nak share gak ngan kengkawan trip aku ke Guangzhou,China baru2 nie....so aku ngan ence suami ku p sama2 dengan ofismate aku....kiranya nie dah 2 kali aku p oversea ngan ence suami ku...satu pengalaman yang takkan aku lupakan sampai bila2....first dulu aku p Jakarta-Bandung..dengan ofis gak...kiranya banyak betul pengalaman yang aku dapat sepanjang aku berkhidmat dengan jabatan aku sekarang nie....

Aku p sana pada 25 hingga 28 Mac 2011....banyak sungguh memori2 yang takkan aku lupakan sampai bila2....sama ada yang manis atau pun pengalaman aku ditipu di Lohu, Shenzen...hehehehheh...biasalah pengalaman membuatkan kita lebih berhati2 masa akan datang..(cewah...)

** sebelum berlepas di LCCT posing pd jam 5.00 pagi....lepas tu kena tegur dek airport crew...tak leh amik gambar time airplane isi minyak....**

**Pemandangan Guangzhou dari atas belon...**

**Bersyukur atas kebesaran yang maha Esa...pemandangan diawal pagi...sunrise time....***

** sinaran matahari daripada luar....cantiknya ciptaan Tuhan**

**Landing time di Guangzhou, Baiyun Airport**

**Baiyu Airport,Guangzhou**


**Gambar kat Makam ...apatah nama dia tak ingat dah....**

**Beijing Road....giler banyak kedai**

**Beijing Monument...5 Goat**

**Tak ingat nama tempat nie tapi memang cantik panorama malamnya...***

** OCT Shenzen...giler sejuk tahap dewa...***
Apa pun memang best giler pengalaman kali nie......nak pulak time2 sejuk nie ence suami ada di sebelah....hahahah...

5 ulasan:

Lina said...

best lar org tu jln2...dgn suami lak tuh hehe

ItS mY |3l0g said...

Kiranya nie honeymoon yang ke berapa ??? Kuang...kuang...kuang...

nikki said...

kak Ina : heheheh...rezeki tu..saya jer yang free...ence suami berbayar.....

cik edah...honeymoon yang tak terkira banyak nyer dah nie...

Cik Ya said...

semenya tak ingat nama tempat... apa daaaa... nak citer tapi macam xmo citer.... akekkekek

nikki said...

cik ya....memory tak recall beb