Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

Monday Blues....

Monink all....pepagi hari senin nie memang confirm semua malas...nak2 aku....memang terlebih malasnya...nak prepare hal skool anak2....nak prepare hal baby ihsan yang tak lama dah nak masuk angka 2...(baby lagi ker..)nak prepare baju keje si Ayahnyer....aduh.......semua aku yang kena settlekan...untuk diri aku sapa yang nak prepare..tolong.......aku dah pening....memang setiap hati senin aku akan pening.....tak tau nak cekau yang mana satu.....dengan budak2 berdua tu payah no nak bangkit tido....ngan Ihsan yang uwek..uwek...pepagi hari...dengan ence suami yang sentiasa lena di ulit intan....hahahahha......lena2 ence suamiku pun malam tu dia dah siap2 preparekan baju2 skool budak2 tu...letakkan kat depan pintu....kemas2 apa yang patut....pagi aku cuma amik masukkan dalam keta jer.....tu pun tak bersyukur lagi ker......alah ence suami ku prepare barang2 skool hari senin jer...hari lain ibu lah yang bertungkus lumus......hahhaha(jangan marah ayah....)

0 ulasan: