Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 13, 2011

......



(**gambar tak de kena-mengena dengan entry)


Weekend baru nie balik umah mak , rindu nyer kat ma, ayah dan adik2....balik ada makna beb, biasalah time skool holiday nie keje aku adalah meng'pos'kan hero2 aku ke kg....senang sikit, tak lah susah hati tinggal kat umah berdua jer time aku p keje....apa nak buat, budak2 nie bukan nak dok kat taska, tmpt budak2 kecik katanya, macam lah depa dua orang tu besar sangat,,nak compare dok kat umah atau kat kg, aku prefer kat kg la....terjamin sikit keselamatannya, walaupun rasa macam amatlah mementingkan diri sendiri, tapi hati aku tak de lah dup..dap2 jer keje nyer....makan minum pun terjaga, aku tak tau lah apa yang korang rasa, tapi aku lebih selesa time coti sekolah, hantar my hero ke kg....

Baru nie mak aku bagitau yang my 3rd sister, dah peknen anak kedua...aku tumpang happy ler sebab tak lama lagi boleh cium bau baby....syoknyerrrrrrrr....tak sabar beb nak tunggu my new niece coming.....InsyaAllah....semoga dipermudahkan....Amin..........

0 ulasan: