Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 1, 2011

Welkam Disember.....


Wah dah masuk disember.....apa yang dah aku buat untuk 11 bulan kebelakangan nie yer...???? ada tak azam2 aku tu tercapai...balik nie nak kena check wish list aku semula nie....macam tak lengkap jer...?????apa pun...untuk kengkawan suma ...selamat menempuh bulan disember dengan penuh gumbira...hahahahha...(giler..)

Lately, nie aku teramatlah MALAS menaip dalam blog nie....semangat ada sedikit luntur sejak akhir2 nie...kecewa....gembira.....sedih......terguris.....semua ada ...bercampur baur....apa pun life must goes on...nak tak nak...suka tak suka....realiti kena tempuh jugak.....memang tak leh nak elak....kena hadap jugak hari2....hanya keluarga aku jer yang boleh buat aku tenang...setenang..tenang..nya....agaknya dah nak menghampiri usia matang nie...banyak perubahan yang kena aku alami....Ya Allah...tabahkan hati ku..tetapkan iman ku..jauh kan aku dari sifat2 hasad dengki dan bersangka buruk sesama manusia...Amin....

Wah...tengah sedap taip2 nie tetiba lagu shima berkumandang kat radio..macam ada kena mengena jer dengan mood aku hari nie.....Yes, I Am...aku tengah berduka sekarang....hahahaha....

0 ulasan: