Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 9, 2011

Happy Friday.....


Selamat hari jumaat...penghulu segala hari...maknanyer esok cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....yeea...boleh lepak2 atas katil ngan anak2...golek2 ngan ence suami.....erkkkk...ence suami tak de....p kelate......ahad baru balik.....ala...tuntutan keje biasalah ditinggal2kan....so plan esok nak p hantar ank2 bujang aku tu ke kampung...mak aku dah rindu giler ngan budak2 tu......aku pun miss my  mom much2....lama giler dah tak balik....padahal dekat jer pun...tak sampai 45 minit dari u mah aku.....(ish...anak jenis apakah ini)....

anyway, aku nak wish tahniah untuk kawan lama aku masa study dulu..Cik Ayu....aku nie SR blog dia.....tapi kadang2 ada gak bagi comment...tahniah sebab tahun depan akan dapat baby....berbaloi tunggu lama beb....take a good care of ur health..(weh..dia baca ker blog aku nie..).bila dengar orang sana sini dapat baby...macam best jer....ish2 (adakah????) no..no...no....setakat nie cukup ler hero aku yang bertiga tu.....nanti2 lah pk nak tambah ker tak........


0 ulasan: