Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 29, 2011

End Year SALES...

Hahahahhaha......aku bukan nak citer pasal SALES, citer pasal sales  nie memang tak penah habis....soping memanjang....pantang nampak ada lebihan duit jer....dah mula merancang benda yang tidak2....tapi bulan nie memang soping sakan tapi untuk anak2 ler....untuk ibu ngan ayah, later2 lah...

Kejap jer dah ujung tahun, lagi 3 hari nak masuk tahun baru....tahun baru means semua baru, ye dak? idok ler...aku macam biasa2 jer....kalo ada yang baru pun, umor lah,....wah makin matang nampaknyer aku....(matang ker??) so wishlist untuk tahun nie, so far ada yang alhamdulillah tertunai sudah,...ada yang masih pending sampai ke hari nie.....(????)apa pun, banyak peristiwa yang berlaku tahun nie....Alhamdulillah semua nya aku boleh hadapi hingga ke akhir.....yang masih pending tu akan aku usahakan sampai selesai......semoga tahun 2012 akan membuka lembaran baru untuk aku n famili, InsyaAllah.....

Wishlist untuk tahun depan, later2 lah ...setakat nie tak senaraikan lagi dalam kepala.....target nak settlekan hal skool hero2 dulu.....baru lah boleh pk wishlist untuk diri sendiri lak........apa yang penting...tahun depan kena gigih menabung......

0 ulasan: